Víc než práce

Lifestylový blog o tom, že nejenom prací je člověk živ

0

PayPal bude vracet poštovné

70 % Čechů by uvažovalo o častějším nakupování online, pokud by případné vrácení zboží bylo zdarma.

Spotřebitelé v našem regionu nakupují stále více a jsou vnímáni jako uvědomělí zákazníci. Zatímco téměř 37 % Čechů nakupuje online asi 1–2krát za 3 měsíce, existuje také významná skupina spotřebitelů, kteří zboží objednávají online více než jednou měsíčně (16 %). Je důležité, že pro většinu z nás již není nakupování na Internetu něco neobvyklého – nejenže se s ním zákazníci plně sžili, ale navíc jej dokáží maximálně využívat ve svůj prospěch. Nemělo by proto být překvapením, že i Češi očekávají standardy, které fungují globálně. Elektronické obchodování má navíc obrovský potenciál k růstu. Jak totiž ukazuje uvedený průzkum, zákazníci by byli ochotní nakupovat online ještě více, kdyby se neobávali problémů s případným vrácením nevyhovujícího zboží. A právě změna tohoto postoje a poskytnutí větší důvěry zákazníkům při online nakupování představuje hlavní myšlenku programu ochrany nakupujících, kterou nyní PayPal nabízí prostřednictvím své služby PayPal Refunded Returns.

I když poštovné představuje při online nakupování důležitý faktor (43 % Čechů zvažuje, zda nakoupit online, když mají zaplatit poštovné), 70 % respondentů by pravděpodobně nakupovalo více, kdyby bylo bezplatné alespoň případné vrácení zakoupeného zboží. 88 % Čechů věnuje při online nakupování pozornost tomu, zda se nabízí možnost bezplatného vrácení zboží a 26 % respondentů bylo již v loňském roce motivováno k nákupu online nabídkou bezplatného vrácení zboží. Zatímco téměř 55 % respondentů uvádí, že při online nakupování vítají možnost bezplatného vrácení zboží, pouhá 2 % Čechů tvrdí, že je to pro ně zcela nedůležité.

Spotřebitelé, kteří si objednali produkt a zaplatili jej přes svůj účet PayPal, mohou toto zboží z jakéhokoli důvodu vrátit, přičemž dostanou zpět uhrazené poštovné až do výše 820 Kč. Jenom je třeba nezapomenout na uschování podacího lístku. Pak už pro vrácení poštovného stačí provést jen tři jednoduché kroky:
Stáhnout a vyplnit formulář.
Přiložit nákupní doklad a podací lístek.
E-mailem zaslat tyto dokumenty společnosti PayPal.

V počátečním zkušebním období bude služba PayPal Refunded Returns aktivní do 31. prosince 2014.

eshopinternetnákupy

red • 31. 10. 2014


Předchozí příspěvek

Následující příspěvěk

Napsat komentář

Odebírejte blog emailem

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

%d blogerům se to líbí: