Víc než práce

Lifestylový blog o tom, že nejenom prací je člověk živ

0

Valentýn je jen marketingový fígl!

Výlohy se červenají, srdíčka, kam se podíváš. Blíží se 14. únor a s ním i svátek, kterému říkáme „sv. Valentýn“. Všichni houfně nakupují dárky, rezervují večeře a připravují romantické momenty. Prodej květin vyskočí o několik set procent proti celoročnímu průměru. Kde se ale vzala ta horečka? Tak se pojďme z toho romantického obláčku vrátit pět na zem. Příběh o italském biskupovi, který žil někde kolem roku 290 je sice pěkný, realita je ale o dost pragmatičtější.

Krachující výrobce přání, který potřeboval zvýšit prodeje, si tento „svátek“ vymyslel. A podařilo se. Houfné oslavy svátků obecně přinášejí zisky a komerční výhody. Vánoce i Velikonoce nejsou výjimkou.

Není samozřejmě nic špatného na tom, koupit vašemu partnerovi či partnerce květinu a něco pěkného. Proč to ale neudělat i kdykoli během roku, aniž bychom se jako stádečko podřizovali marketingové kampani jedné americké firmy?

Obraz Kaniely Kuruc z projektu e-moc-e.

milan | Víc než práce

milan • 12. 2. 2017


Předchozí příspěvek

Následující příspěvěk

Napsat komentář

Odebírejte blog emailem

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

%d blogerům se to líbí: